گاه نامه های زني در كافه اي شلوغ

خرید بک لینک
چندوقتی شد که نشد بنویسم. البته اینجا... بهرحال کارهای روزمره هم گاهی سر آدم را گرم می کند.رییس جمهور صحبت می کند و او آلو می خورد و گوش می کند. هیچ وقت نتوانستم انقدر مشتاق شنیدن سیاست و حرف های سیاسی باشم. ترجیح می دهم سرم را طور دیگری گرم کنم...مثل نوشتن اینجا. گوشه ای از خانه، پشت میز ناهار خوری، پای لپ تاپ و صدای کلیک کلیکِ خوبِ دکمه های کیبورد...امروز آزمایش خون دادم. آخرین باری که آزمایش دادم خیلی کوچک بودم و یادم می آید که بعدش هم حالم بد شد و مادرم آبمیوه برایم خریده بود... امروز اما هیچ اتفاقی نیفتاد. سوزن که در رگم فرو رفت توقع درد زیادی داشتم. اما گاه نامه های زني در كافه اي شلوغ...

ما را در سایت گاه نامه های زني در كافه اي شلوغ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 18 شهريور 1395 ساعت: 15:12

صفحه بندی